The Tudors


Son bir haftadır 16. yüzyılda İngiltere’deyim. VIII. Henry artık son dönemlerine geldi. Hiç ayrılmak istemediğim için olabildiğince geç vedalaştım kendisi, kraliçeleri, çocukları, soyluları ve halkıyla. Şimdi de gerçek zamana dönemiyorum çünkü bulunduğum zaman asalet ve zarafetten uzak geliyor. Evet bu cümleyi okuduğunuzda o döneme ait birçok kötü şeyden bahsedeceksiniz biliyorum ama ben halktan bahsetmiyorum ki saray halkının kılık kıyafetinden , bazi asil olan insanların tutum ve davranışlarından bahsediyorum. O yüzden hiç üstüme gelmeyin bugün halkın içinde değilim.
Sanırım birkaç yüzyıl geç ve biraz alt tabakada doğmuşum. Çünkü eğer reenkarnasyon varsa önceki hayatlarımda kesinlikle soyluydum, mesela bir kraliçe, bir prenses, bir düşes, bir sultan vs hiç fark etmez kesinlikle öyleydim.

0 yorum:



Yorum Gönder